Spanien

På måndag bär det av på en liten resa till Spanien.
Inga konstigheter egentligen, åker på en kombinerad sol/golfresa. Är jag och familjen som åker.
Har egentligen aldrig varit något fan av Spanien. Är inget av mina top picks när det gäller resor. Men efter att tittat på lite bilder på hotellet där vi ska bo måste jag erkänna att det ser rätt trevligt ut.
Kan bli bra med lite god mat, lite golf och lite gott vin.

Vårt Hotell i Costa Meloneras:














                                

                                

                                

                               





Kommentarer
Postat av: Poppe

Haha, ska du bo på nåt jävla vinghotell? Sosse!

2011-11-30 @ 13:27:38
Postat av: Ellen

Ser ju supermysigt ut, ha bra grym resa Richard!

2011-11-30 @ 14:41:43
URL: http://ellenclaesson.webblogg.se/
Postat av: Ellen Claesson

Herregud vad bra att du kommenterade på min blogg. Din läsning är ta mig fan rolig!

2011-11-30 @ 16:49:11
URL: http://ellenclaesson.webblogg.se/
Postat av: Läraren

Ännu mer fel. Nu orkar jag inte mer. LÄR DIG SVENSKA! Hela mitt kontor skrattar åt dig.

2011-11-30 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0