London

Hemma efter en helt underbar weekend i London.

Blev en del trevliga upplevelser.

Åkte till London för att möta upp lite vänner för allmänt barhäng som skulle toppas med Chelsea-Wolverhampton.

På fredagen var vi ute för att ta en fördrink. Står i baren på Circus när jag ser en kille som nästan springer mot mig och ger mig en riktig björnkram.

Visar sig att det är Ross, en kille jag var polare med när jag pluggade ett år i norra England som pojk.
Tydligen är Ross nu reservmålvakt i Chelsea. Vad är oddsen.
Vilket betyder att vi helt plötsligt var uppgraderade inför morgondagens match till Vip-deluxe.
Förutom att vi fick träffa Chelseas lag innan matchen, fick grymma biljetter till matchen, så var det dessutom efterfest efter matchen.
Jag kan säga såhär, utan att säga för mycket, och utan att nämna några namn.
Champagnen flödade och givetvis betalade vi inget, utan allt sattes upp på den antagligen rätt saftiga notan, vilken nonchalant betalades av en viss spanjors svarta kreditkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0