Fan fan fan!

SOSSE OCKSÅ! Igår var verkligen ett lågvattenmärke. Det måste varit tequilan - jag MÅSTE skylla på tequilan -  Jag vill inte bete mig som jag gjorde. Jag KAN inte bete mig som jag gjorde.

Jag, Habbe och Christoffer var nere på Riche igår. Det måste varit tequilan. Vi shotade friskt uppe hos Habbe. Han hade sina lite töntiga polare där Eric och nån annan jag inte ens orkade lära mig namnet på.

Nere på Riche var det rätt fett. Bra folk för en torsdag. Allt var bra, men något kändes fel. Kände mig off. Tankarna började snurra iväg. Mina kompisar tittade undrande på mig. Jag var liksom inte där. Och sen… Och sen spelar de den där jävla skitsosselåten från Ryssland… Wind of… nånting… change? (Ryssland borde inte skrivas med stor bokstav, det borde inte skrivas alls, det borde hetta r-land) Och! Jag! Börjar! Gråta! Till skitkommunistsosselåten Wind of change. Helt plötsligt var det som jag förstod hela texten om fred, frihet och barn. Vad är det för SKIT? Barn?!?! Hela den där kommevänliga skiten är ju livsfarlig för finansen. Det fattar ju vem som helst. Och vad är det för fjollbögtext? Wind of change???

Habbe började garva så hans drink (vad han nu drack för slisk) sprutade ut ur munnen. Hans töntpolare Eric garvade också och han drack fatöl den billiga kommunisten.  Jag bara drog! Jag hatar Wind of change. Jag hatar Habbe och jag hatar Eric Tönt. Jag kan inte gå tillbaka dit.

 Nu orkar jag inte skriva mer. Later… Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0