Hemma

Har varit tyst ett tag från mig, vilket kan förklaras av att jag levt det ljuva livet i Costa Meloneras. 

Här hemma i Stockholm har julrushen börjat på allvar. Från mitt fönster ser jag horder av drönare som buffas och knuffas för att ta sig fram. Allt i jakten på årets julklapp.
Ska mannen få en skjorta från dressman eller kanske en slips? Eller, ska vi slå på stort och ge honom ett presentkort på ströms. Så han kan göra sig ett klipp under mellandagsrean?
Mamma ska få badbomber, så hon kan pseudo lyxa till det i sitt trånga lilla badkar ute i förorten.
Sonen i familjen ska såklart få en Zlatantröja-replica inköpt från något av alla dessa billigare-än-ullared-stånd på plattan.
Yngsta dottern, jo hon ska få Kim Kardashians nya doft. Den äldsta dottern får ett presentkort på en tribaltatuering i svanken. Lagom till sommarens partyresa. Än inte utan att man känner en rysning längst ryggraden när man börjar fundera på vad som rör sig i deras små drönarhuvuden.

Själv har jag redan hittat den perfekta Julklappen till mina familj och mina vänner.
Soss-It, är en spinoff på företaget Live-It.
Soss-It erbjuder upplevelser, men inte vilka som helst, utan du får chansen att få uppleva något riktigt sossigt!
Iklä dig din finaste dressmankostym och ge dig ut på ett riktigt sosse äventyr


Inga konstigheter alls.  










Kommentarer
Postat av: jesper

shit vilken idiot...

2011-12-14 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0