Dumbphone

Jävla Eric Tönt! Jag upptäckte precis att fått med mig hans sossemobil av misstag. En dumbphone så klart!
Jag började trycka på skärmen och det enda som hände var att jag såg mina flottiga tumavtryck.

Tog en minut innan jag fattade hur man mobilnavigerade på 90 talet. Kom åt hans telefonlista. Han har ett riktigt följe den mannen, Namnlistan på  F börjar med Fröken Väder (han är inte ens polare med Fröken Ur! Som borde ligga före) och N började med Nummerupplysningen (som visserligen bytte namn till 118118 innan Estonia sjönk).

Sen fick plastbiten  SMS och det var Habbe som tydligen låg och spydde och tyckte synd om Eric Tönt av nån anledning jag fortfarande inte fattar. Eller det gör jag i och för sig. Det är det enda jag verkligen fattar.  På nåt sätt lyckades jag fibbla till mobilen så en av Erics två vänner (Fröken väder) ringde upp mig i 5 minuter för 19:20 per minut (kan han ha). Nu är jag på väg ut och ska köpa en klocka. 
Tönt-Erics mobil käkar räkskal tillsammans med bajsblöjor och bananskal nere i mitt grovsoprum. Friday here I come!


Kommentarer
Postat av: A

Hej hej, kolla gärna in min blogg!

2011-12-02 @ 14:00:16
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Sophia ▲

bloglovinbyte?:)

2011-12-02 @ 16:30:27
URL: http://sophiatolentino.blogg.se/
Postat av: emmi

- tacktack!

2011-12-02 @ 16:48:57
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0